Ik verdiep me met oprechte interesse in alle organisaties waarvoor ik werk. Tot op heden heb ik ruime ervaring opgedaan in de non-profitsector, ICT-sector en de verzekeringsbranche. Ik ben 
een enthousiaste, slagvaardige, energieke en vooral resultaatgerichte communicatieprofessional. Een allrounder met expertise in interne communicatie, overheidscommunicatie, 
marketingcommunicatie, corporate communicatie en sociale media. Mijn handelsmerken zijn communicatieadvies, het leiden van projecten waar communicatie een rol speelt en evenementenorganisatie.
Sterk als sparringpartner voor het management, oog voor detail en gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen. Ik ben gewend te werken in een complexe omgeving waarin de communicatiefunctie in ontwikkeling is. Ik help een organisatie met advies en uitvoering ter ondersteuning van de interne communicatie en het vergroten van medewerkerstevredenheid. Ook ben ik ervaren in het verstevigen van de relatie met de klant en het verkopen van het bedrijf, hun dienstverlening of producten.
Ik streef het vergroten van werkplezier binnen teams na, houd van overzicht en doelgerichte sturing. Tegelijk ben ik innovatief en doe alles met een dosis lef en een glimlach. Ik adviseer, leer en reflecteer gevraagd en ongevraagd en houd het einddoel goed voor ogen. Ik weet waar ik over praat, steek de handen uit de mouwen, ben zorgvuldig en denk in kansen. Ik bereik mijn doelen met oog voor mens en resultaat. De kracht van een goed team ligt voor mij in het (h)erkennen van ieders kwaliteiten en het bundelen daarvan, zodat het geheel sterker wordt dan de som der delen.
De sleutel tot succes is de vernieuwing en de verrassing bij het organiseren van een evenement. Het doel is veelal het verbinden van medewerkers of klanten aan de organisatie. Met een nauwgezette planning, strak georganiseerde draaiboeken en een inspirerend programma zorg ik dat deelnemers met een glimlach op hun gezicht het evenement verlaten.